Opposite (yellow/white)

Lakkert stål

42 x 12 x 12 cm inkl sokkel

ANDERS SLETVOLD MOE (f. 1978) har sin utdannelse fra Malmö Konsthögskola (2001-06) I de siste årene har han bl.a. gjennomført separatutstillinger på Dropsfabrikken, (2020), Nils Aas Kunstverksted (2020), Kongsberg Kunstforening (2020), Elastic Gallery, Stockholm (2019), Kunstnerforbundet (2017), Vigeland-museet (2014).

Verk har vært inkludert i gruppeutstillinger på Sørlandets Kunstmuseum; Gunnar S. Gundersen En banebrytende modernist (2020), Galleri F15, Charlotte Wankel og L´Esprit Nouveau (2019), Astrup Fearnley Museet, NN-A NN-A NN-A New Norwegian Abstraction (2014).

Sletvold Moe er innkjøpt av bl.a. Trondheim Kunstmuseum, Astrup Fearnley Museet, Malmö Konstmuseum og Uppsala Konstmuseum.