Handlevogn 0
  • Søknad om medlemskap i Norsk Billedhoggerforening

• Om søknaden

Opptak til medlemskap i Norsk Billedhoggerforening (NBF) skjer etter en samlet vurdering av søkerens kunstfaglige formal- og realkompetanse. Kriteriene for medlemskap har som formål å sikre at foreningenes medlemmer består av profesjonelle, yrkesaktive kunstnere som arbeider i det tredimensjonale kunstfeltet. Søkeren må ha gjennomført høyere kunstutdanning og/eller i sin praksis vist et profesjonsnivå tilsvarende kompetanse på masternivå. Det gjøres en skjønnsmessig vurdering av søkerens kompetanse i forhold til følgende kriterier: Kunstnerisk praksis/arbeider, utdanning og kunstnerisk aktivitet.
  • Det kan kun søkes elektronisk, søk med: Dokumentasjon av minst 5 og inntil 10 arbeider (pdf eller jpg, maks 2 MB per bilde) CV og en kort begrunnelse. Medlemsskap i Norsk Billedhoggerforening medfører automatisk medlemskap i NBK.
  • Vedlegg

CV kan lastes opp i formatene doc/docx og pdf. Opptil 10 bilder (min. 5) kan lastes opp i jpg, gif, png eller pdf, max filstørrelse 2mb per bilde. Skriv en kort begrunnelse for medlemskapet.
  • 0/4000
  • Upload a File